Polityka Prywatności SupChat

1. Bezpieczeństwo danych osobowych

Dla właściciela platformy SupChat, dostępnej pod adresem https://supchat.pl (dalej: „SupChat”, „Administrator” lub „Właściciel”), ochrona danych osobowych Użytkowników jest sprawą priorytetową. Administrator dokłada najwyższej staranności, aby Użytkownicy czuli się bezpiecznie, powierzając swoje dane osobowe podczas korzystania z usług elektronicznych.

2. Definicje

Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług oferowanych przez SupChat.

Administrator – SYNTEO Łukasz Łojek, ul. Kwiatkowskiego 9/107, 37-450 Stalowa Wola, NIP:8652272094, e-mail: supchat@synteo.com.pl.

3. Cel przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w następujących celach:

4. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

W zależności od sposobu korzystania z platformy, Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe:

5. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 RODO, na podstawie:

6. Prawa przysługujące Użytkownikowi

Użytkownik ma prawo do:

Kontakt w sprawie praw: supchat@synteo.com.pl

7. Okres przechowywania danych

Dane osobowe Użytkownika są przechowywane:

8. Powierzenie i udostępnianie danych

Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych wyłącznie zaufanym partnerom:

Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA), ale wyłącznie na podstawie:

Dane nie są sprzedawane osobom trzecim ani wykorzystywane do marketingu stron trzecich.

9. Cookies i technologie śledzące

Strona internetowa korzysta z plików cookies oraz podobnych technologii w celu:

Cookies dzielą się na:

Użytkownik może zarządzać cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki lub funkcję „Zarządzaj cookies” na stronie.

10. Zmiany w polityce prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki prywatności w szczególności w razie:

O istotnych zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani z minimum 30-dniowym wyprzedzeniem, za pośrednictwem e-maila lub komunikatu w panelu użytkownika.